IT-support

Få den rigtige hjælp, når I har brug for det.

Udkørende og fjernsupport

Mange af vores erhvervskunder benytter i dag Velata IT som ekstern IT-afdeling eller Helpdesk ved IT-problemer. Vi hjælper altid hurtigt og effektivt!

Med IT-support hos os, kan alle virksomhedens medarbejdere få løst deres IT-problemer ved et enkelt telefonopkald.

Vi ved, at hverdagen er travl. Derfor sørger vi for, at jeres medarbejdere ikke sidder fast på grund af tekniske problemer. Vi sikrer, at I kommer hurtigt videre.

Vores medarbejdere sidder klar på tlf. 70 20 63 13 til at hjælpe jeres virksomhed, hvis behovet skulle opstå.Vi tilbyder udkørende support, men har også mulighed for hurtigt at kunne hjælpe jer via fjernsupport.

Vi hjælper med alt lige fra dagligdags IT-problemer til opsætning af PC, server, netværk, trådløst netværk og meget mere.

Hos mange af vores kunder er vi “Single-Point-Of-Contact”, hvilket betyder, at vi står for kontakten imellem leverandører af internet, telefoni osv. Det er med til at gøre hverdagen meget nemmere.

Vi fakturerer brugt tid (minimum 30 min.) ved fjernsupport.
Ved udkørende support, fakturerer vi for minimum en time.
Der er også mulighed for at lave en fastprisaftale.

Har I brug for IT-support? Kontakt os for en samtale om jeres behov.

Vi sidder klar til at hjælpe

  • Remote fejlfinding på PC-hardware

  • Fejlfinding, diagnostisering og udbedring af installeret software

  • Fejlfinding af server, netværk & printere

  • Fejlfinding af Word, Outlook og Windows

  • Udekørende IT-support

  • Fjernsupport af din PC. hurtigt, enkelt & sikkert