Får du den rigtige hjælp når du har behov for det ?
Mange af vores erhvervskunder benytter i dag Velata IT som ekstern IT-afdeling eller Helpdesk
ved IT-problemer.
Vores medarbejdere sidder klar på tlf. 70 20 63 13 til at hjælpe din virksomhed hvis der skulle
opstå behov for hjælp.
Vi hjælper med alt lige fra dagligdags IT-problemer til opsætning af PC, server, netværk, trådløstnetværk mv.
Vi fakturere pr. brugt tid (minimum 30 min.) ved fjernsupport og ved udkørende support altid for minimum 1 time. Der kan laves faste IT-support aftaler eller afregnes efter forbrug.
Vi er hos mange af vores kunder "Single-Point-Of-Contact" og står for kontakten imellem leverandører af Internet, telefoni mm.
Velata IT dokumentere altid kundens IT-setup efter hvert besøg.
Får du den rigtige hjælp når du har behov for det ?
Mange af vores erhvervskunder benytter i dag Velata IT som ekstern IT-afdeling eller Helpdesk
ved IT-problemer.
Vores medarbejdere sidder klar på tlf. 70 20 63 13 til at hjælpe din virksomhed hvis der skulle
opstå behov for hjælp.
Vi hjælper med alt lige fra dagligdags IT-problemer til opsætning af PC, server, netværk, trådløstnetværk mv.
Vi fakturere pr. brugt tid (minimum 30 min.) ved fjernsupport og ved udkørende support altid for minimum 1 time. Der kan laves faste IT-support aftaler eller afregnes efter forbrug.
Vi er hos mange af vores kunder "Single-Point-Of-Contact" og står for kontakten imellem leverandører af Internet, telefoni mm.
Velata IT dokumentere altid kundens IT-setup efter hvert besøg.